Więcej FPS i mniejszy ping dla zielonych :) - Wersja do druku +- CS-MAZURY.PL - Sieć Serwerów Counter-Strike (https://www.cs-mazury.pl) +-- Dział: Strefa Counter-Strike (https://www.cs-mazury.pl/forumdisplay.php?fid=39) +--- Dział: Counter-Strike (https://www.cs-mazury.pl/forumdisplay.php?fid=41) +---- Dział: Poradniki (https://www.cs-mazury.pl/forumdisplay.php?fid=42) +---- Wątek: Więcej FPS i mniejszy ping dla zielonych :) (/showthread.php?tid=97) |
Więcej FPS i mniejszy ping dla zielonych :) - RyKi98 - 15.11.2021 1. Zmiana rozdzielczości w opcjach Video w CS na 640×480 to zwiększa ilość FPS i gra jest płynniejsza. 2. Aktualizacja sterowników karty graficznej i w ustawieniach karty graficznej ustawić na wydajność. 3. Przeczyszczenie i optymalizowanie komputera programem CCLEANER. 4. Polecam również pobranie programu GAMEBOOSTER który pomaga w zwiększeniu FPS jak i zmniejszeniu PINGU. 5. Komendy na fps które mozna wkleic w userconfig.cfg lub wpisywac je w konsoli w Cs. gl_playermip 2 – Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS. gl_max_size 64 – Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu. gl_picmip 2 – Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę. gl_smoothmodels 0 – Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych). gl_cull 1 – Renderuje jedynie widoczne elementy. gl_keeptjunctions 0 – Pokazuje niedokładnosci (szczeliny) w teksturach. gl_max_size 128 – Ustala rozdzielczosc tekstur. gl_texsort 0 128 – Wyłacza sortowanie textels. gl_clear 0 – Zmienia jakosc tekstur. gl_round_down 3 – Mniejsza jakosc tekstur. gl_dither 1 – Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco gorzej, ale gra działa szybciej. gl_lightholes 0 – włącza światło w zakamarkach – 1-włącza; 0-wyłącza. gl_palette_tex 1 – włącza paletę tekstur – 1-włącza; 0-wyłącza. gl_spriteblend 1 – ustawia jakość krwi/zooma – 1-włączony; 2-wyłączony. gl_ztrick 0 – Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3. Włączone przyspiesza działanie gry. Posiadacze nowszych kart graficznych powinni ustawić ten parametr na 0. gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST – tryb renderowania. max_wallpuffs 0 – maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow. max_rubble 0 – maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze. gl_lightholes 0 – wartość 0 daje więcej fps. max_smokepuffs 0 – Ustala maksymalna ilosc 'dymkow' pojawiajacych się po uderzeniach kul. max_shells 0 – Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry. max_shells 0 – Nie wylatuja nam łuski przy strzelaniu. fastsprites 1 – Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie. fps_max 100 – Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciażenie procesora. mp_decals 1 – Maksymalna ilosc wyswietlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry. hisound 0 – Zmniejsza jako dźwięku, jednoczesnie przyspieszajac działanie gry. loadas8bit 1 Podobnie jak 'hisound' zmniejsza jakosc dźwięku (do 8bit). bgmvolume 0 – Wyłacza CD Audio. r_dynamic 1 – Włacza dynamiczne oswietlenie. r_mirroralpha 0 – Wyłacza refleksje swiatła. r_norefresh 0 – Nie odswieża konsoli oraz hud'a jesli nie ma takiej potrzeby. cl_weather 0 – Wyłacza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku'). cl_himodels 0 – wyższa jakość modeli graczy – 1 wyższa – 0 niższa. cl_dynamiclights 0 – wylacza dynamiczne swiatla. cl_shadows 0 – cienie pod modelami graczy. cl_minmodels 1 – Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli postaci zamiast 10, dzięki czemu oszczędzane są fpsy. cl_particlefx 0 – wylacza efekty takie jak plomien z lufy , odlamki , czesc dymow itp cl_weather 0 – wyłącza efekty pogodowe. cl_corpsestay 1 – Czas znikania leżących ciał. Ciała znikające szybciej zwalniają część zasobów komputera. r_detailtextures 0 – Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają zaoszczędzić trochę RAMu. r_detailtextures-supported 0 – wyłącza odbijanie światła w teksturach. r_mirroralpha 0 – wyłącza odbijanie światła w teksturach. r_mmx 1 – Wsparcie dla technologii MMX, każdy procesor posiada tą technologię, więc zalecane jest 1. r_decals 1 – maksymalna ilość detali. precache – więcej plików jest ładowanych przed wejściem na serwer, co odciąża komputer w czasie gry. violence_ablood 0 – wyłączenie wyświetlania krwi. violence_hblood 0 – wyłączenie wyświetlania krwi. violence_agibs 0 – Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji. violence_hgibs 0 – Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji. s_reverb 0 – wyłączenie pogłosu. voice_dsound 0 – pogorszenie jakości dźwięku voicecomm. fastsprites 2 – Jakość sprite'ów, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić. d_spriteskip 2 – Pomijanie sprite'ów. Im więcej sprite'ów wyłączymy tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych. hpk_maxsize 1 – Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik "custom.hpk". Nie warto zaśmiecać RAMu prawie bezużytecznym plikiem. mp_decals 1 – max ilość wyświetlanych logo i dziur. cl_download_ingame 0 – wyłączenie ściągania niestandardowych log, dźwięków z gry. JEŚLI PORADNIK SIĘ PODOBA ZOSTAW +REP I REAKCJE. |